Dobrodošli na stranicu „Reklamacije“ Sparta Fitness Solutions. Ova sekcija je namenjena pružanju informacija o procesu reklamacije kako bismo osigurali da vaša iskustva sa našim proizvodima budu što ugodnija i efikasnija.
1. Pakovanje i rukovanje robom:
Molimo vas da pažljivo rukujete robom prilikom preuzimanja i otvaranja paketa. Proizvodi su pažljivo upakovani kako bi se minimizovala mogućnost oštećenja tokom transporta. Prilikom preuzimanja obavezno proverite stanje paketa.
2. Pravo na reklamaciju:
Kupac ima pravo na reklamaciju fizičkog oštećenja sprave u roku od 24 sata od trenutka isporuke. Naknadne reklamacije za fizička oštećenja nećemo biti u mogućnosti realizovati. U drugim slučajevima potencijalno neispravnog rada, možete koristiti pravo garantnog roka za nedostatke, vodeći računa da Vaša prijava reklamacije zadovoljava uslove iste, kao i pre toga pravilno korišćenje i održavanje sprava, kao i sam proces sastavljanja sprava. Sparta Fitness ‘e svakom kupcu na upit poslati instrukcije i [emu ya sastavljanje sprava, ako kupac to bude tražio.
3. Garancija:
Sva oprema iz kategorija sprava i cardio program imaju dve godine garancije koja teče od momenta izdavanja računa ili isporuke.
4. Proces reklamacije:
Za podnošenje reklamacije, molimo vas da pratite sledeće korake:
– Pripremite slike proizvoda koje jasno prikazuju oštećenje, nedostatke ili nepravilan rad proizvoda.
– Po mogućstvu, pripremite i video zapis oštećenog proizvoda kako bismo što bolje utvrdili problem.
– Pošaljite slike i/ili video zajedno sa detaljnim opisom problema na naš email: reklamacije@spartafitness.rs ili popunite formu ispod ovog teksta.
5. Obrada reklamacije:
– Inicijalni odgovor možete očekivati u roku od 3 radna dana od prijema vašeg emaila.
– Samu reakciju, servis, ili zamenu dela, ako za to postoji potreba, izvršićemo u roku do 30 radnih dana od prijema vaše reklamacije. (uvek se trudimo da to bude i ranije, ali isto ne možemo garantovati.)
6. Troškovi i pokrivenost garancije:
Ako utvrdimo da faličnost ili nedostatak potpada pod garanciju, sav trošak slanja novog dela, zamene ili servisa preuzima Sparta Fitness Solutions. U suprotnom, ako je do problema ili nedostatka došlo usled nepravilnog rukovanja ili drugih razloga, troškove dela, servisa, zamene, kao i poštarine snosi kupac.
Obaveštavamo sve kupce da je reklamaciju, servis, zamenu ili bilo kakav oblik intervencije moguće uraditi isključivo na mestu na koji je roba isporučena, te u slučaju da ste robu premestili na drugo mesto, imaćete obavezu da spravu vratite na mesto isporuke ili u suprotnom nadoknadite troškove puta na novu lokaciju koju garancija-reklamacija ne pokriva.
Kontakt informacije:
– Email: reklamacije@spartafitness.rs
Hvala vam što ste odabrali Sparta Fitness Solutions. Naš cilj je da osiguramo vašu potpunu satisfakciju i da vam pružimo najbolju moguću uslugu. Ako imate bilo kakva dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte.
formular za reklamaciju
Molimo Vas da formular popunite uredno sa svim podacima.
Nepotpune prijave reklamacija nećemo biti u mogućnosti obraditi.